Enligt anteckningar
från inspektion 1940 (PM till förstatligandeberedningen, bilaga
4) 2 |
||||||
Plats |
Förregling |
OK1 |
Signaler |
Vägskydd |
Övrigt |
Andra källor |
---|---|---|---|---|---|---|
Vårfru station |
Kontrollåsförregling |
T-semafor |
||||
Sparrsätra station |
Kontrollåsförregling |
T-semafor |
Två vägövergångar skötas
från stationen. |
|||
Skensta hlp |
Utan sidospår |
En vägövergång skött från
hållplatsen |
||||
Fröshults station |
Kontrollåsförregling |
T-semafor |
En vägövergång skött från
stationen |
|||
Fjärdhundra station |
Ingen förregling |
T-semafor |
En vägövergång skött från
stationen |
|||
Revelsta hlp |
Utan sidospår |
|||||
Altuna station |
T-semafor |
En vägövergång skött från
stationen |
Vattentorn |
|||
Hårsbäcks station |
Kontrollåsförregling |
T-semafor |
||||
(Heby station) |
Tillhör SJ |
|||||
Arnebo station |
Kontrollåsförregling |
T-semafor |
En vägövergång skött från
stationen |
|||
Översävne |
Kontrollåsförregling |
T-semafor |
En vägövergång skött från
stationen |
|||
(Runhällens station) |
Tillhör SJ |
Sidan uppdaterad den 14 maj 2010